Leniuchuję sobie ;)


Cześć dziewczyny ;)
Po okresie wzmożonych działań ogródkowych, przyszedł czas na letnie
 leniuchowanie i odpoczynek ;)
Blogowy świat przez chwilę przestał dla mnie istnieć. Jednak nawet sielanka nie trwa wiecznie, i czas wracać do rzeczywistości. Ogródek zmienienia się wraz z szybko uciekającym latem. Lato to niesamowita pora.Wokół tyle zieleni, smaków, kolorów, zapachów. Zapatrzyłam się w tą zieleń, utonęłam w długich ciepłych nocach i posiadówach przy grillu. Leniuchuję, nie robię kompletnie NIC...
 A co u Was? Też odpoczywacie?





Niżej na zdjęciu drobne bratki, które już przekwitają.
 Nie mogłam się oprzeć pokusie i uwieczniłam w kadrze ich kolor.
Niebieski - mój ulubiony kolor natury ;)

Ściskam - Ania ;)








3 komentarze :

  1. Przepięknie wyglądają w tej doniczce :)
    Mam urlop i staram się połączyć możliwość coś porobienia z wypoczynkiem :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku lato kojarzy mi się przede wszystkim z podlewaniem. Ale nawet tą czynność można sobie urozmaicić zjadając po drodze z krzaczków owoce i warzywa. I kolacja z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato podobnie jak poprzedniczce kojarzy mi się z codziennym podlewaniem ogrodu. W końcu popadało :)

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka