Podobno koty tak jak ludzie wierzą, że Bóg istnieje. Psy myślą, że człowiek jest Bogiem. A koty...Koty wiedzą lepiej...


Cytat do postu zaczerpnęłam z filmu dokumentalnego o kotach pt. "Kedi". Wierzę, że zwierzęta mają duszę, może nie tak złożoną jak nasza...ale jednak. Jestem zdeklarowaną "kociarą". Nałogowo fotografuję wszystkie sierściuchy, które staną przed moim obiektywem. Dziś przedstawiam Wam mojego kocurka - Rudego. Zwykle towarzyszy mi przy wszelkich pracach ogródkowych ;)
Pozuje niczym prawdziwy model na wybiegu ;)










6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Wietrzyku - a Ty masz jakieś zwierzątka u siebie? pozdrawiam Ania

      Usuń
  2. "Kocie oczy to okna, przez które można zajrzeć do innego świata"
    Prawdziwy Pan Ogrodu z tego Kota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak romantycznie napisane...tamtego dnia robiłam coś w ogródku i mój Rudy mnie obserwował, wykorzystałam okazję by go uwiecznić. Kocham te fotografie bo tyle w nich ciepła i kolorów lata...Mieszka u mnie kilka kotów, ale tego szczególnie trudno uchwycić w obiektywie, bo to kocur "wędrowny", nazywam go tak bo całymi dniami wędruje po łące i okolicznych działkach, patroluje swój rewir i dzielnie walczy z przeciwnikami ;) Nie jest kastrowany - więc sami wiecie co taki kocur potrafi ...;)
      Pozdrawiam serdecznie Ania

      Usuń
  3. Ja też jestem kociarą, kocham wszystkie koty, sama obecnie mam trzy, ale bywało więcej :). Mieszkają z nami także dwa psy. W sumie to my mieszkamy kątem przy tych wszystkich zwierzakach...
    Piękne zdjęcia robisz, chętnie zobaczyłabym też Twoje próby malarskie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia , piękny kocio :D

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka