Odpoczynek w majowym ogordzie ;)


Czasami zastanawiam się co najbardziej lubię robić w swoim ogrodzie...
I od razu,  przychodzi mi na myśl słowo - "odpoczywać"
Ogród to moja ucieczka od  miejskiego zgiełku. Wszechobecna zieleń i śpiew ptaków działają kojąco na nerwy, a to wszytko przy filiżance aromatycznej herbaty ;)
Mam już nawet swój poranny sobotni rytuał.
Rano, około godziny szóstej, rozkładam stolik, zaparzam herbatę i obserwuję jak wraz z kolejnymi tygodniami wiosny zmienia się ogród.
Też tak macie?
Piszcie ;)













17 komentarzy :

  1. Odkąd pojawił się prawdziwy stół w altanie to mąż coraz częściej pije tam kawę w przerwie pomiędzy pracami. Ja jeszcze tam nie piłam herbaty. Zadumałam się nad tym - co ja najbardziej lubię robić w ogrodzie? Pustka i cisza mnie ogarnęła. Zaskoczenie, zdziwienie, niepokój... nie wiem. Nie wiem co lubię robić najbardziej w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne zdjęcia :)

      Gdy się obudzę to lubię wyjść na taras i przywitać wschód słońca i posłuchać śpiewu ptaków ale to poranek. A w ogrodzie? Ja tylko w nim ciągle pracuję czynnie fizycznie lub czynnie myślowo, kontemplując jego wystrój i zmiany jakich potrzebuje. Na pewno relaksować się ale co w związku z nim, jak? Relaks myśli, że się daną czynność skończyło chyba nie jest tak do końca relaksem... Mam!!! Ależ to trwało :D
      Najbardziej lubię spacerować po ogrodzie i przyglądać się przyrodzie :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Aguś - myślę, że trzeba dodać jeszcze słowo - fotografować, bo zdjęcia robisz cudne ;) pozdrawiam ciepło Ania

      Usuń
  2. Siedzieć wieczorem na ławeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrzyku - w Twoim ogrodzie to ja mogłabym siedzieć na ławce do samej zimy..;)

      Usuń
  3. Ależ cudne zdjęcia <3
    Co ja najbardziej lubię robić w ogrodzie??? Wszystko :)))) Pracować wśród kwiatów i krzaczorów, kopać, plewić, sadzić, wyrywać, przekładać kamory... siedzieć na huśtawce i gapić się na kolorowe rabaty, czytać książkę, pić kawę, jeść śniadanie, karmić dziecko, plotkować z koleżankami, nawet spałabym, gdybym się nie bała że jakiś pająk mnie pożre ;)))
    Ściskam Cię serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz wywołał u mnie duuuuży uśmiech ;) uściski ;)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Jestem zachwycona!
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową koleżankę w mich skromnych progach ;) Dużo uśmiechu ;)

      Usuń
  5. Wspaniale spędzasz wolny czas a u mnie brak tego czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo - nie mogę doczekać się Twoich kolejnych wpisów ;)Buziaki ;)

      Usuń
  6. Ja też ciągle pracuję, bo chwasty mnie przerastają. Gdy jestem zmęczona pracą siedzę na tarasie i szydełkuję ale takich chwil jest malutko niestety. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwasty? rosną jak na drożdżach, tydzień temu wszytko skosiłam i już pokrzywy dosłownie do kolan...

      Usuń
  7. Patrzę na te zdjęcia i marzę, nieziemskie. <3 O szóstej rano to ja śpię, bom nocny marek, ale przesiadywać w balkonowym ogrodzie uwielbiam. :)

    No boskie robisz zdjęcia, jeszcze ten fiolet, ta filiżanka i bez...raj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, ja jestem z kolei " rannym ptaszkiem"
      ściskam - Ania

      Usuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie z filiżanką - mistrzowskie! :) Już wiem, że w wolnej chwili obejrzę Twój blog "od deski do deski".
    Bardzo mi brakuje tej możliwości, by zaczynać dzień o poranku w ogrodzie. Koło szóstej rano w sobotę mój rytuał wygląda zupełnie inaczej - uwijam się, by przygotować wałówkę, zebrać wszystkie manatki i wyruszyć w drogę na moją działeczkę. Ale po przybyciu, podobnie jak Ty - najpierw rozkładam stolik, kawa, coś słodkiego, obchód ogrodu i dopiero po takim początku mogę zabrać się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ;) Ogrodnictwo to chyba najprzyjemniejsze hobby jakie znam ;)
      Pozdrawiam Ania

      Usuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka