Powroty są piękne - Szczególnie te najbardziej niespodziewane



Wracam - bardzo powoli do blogowego świata. 
Podczas mojej nieobecności wiele się u mnie zmieniło.  
Mam nadzieję, że mój mocno ograniczony wolny czas nie będzie aż tak dużą przeszkodą w pisaniu blogowego pamiętnika jak do tej pory myślałam.
 Świat wirtualnych blogowych pamiętników przyciąga mnie niczym magnes, 
tyle się "tutaj" dzieje. 
Nie mogę bez niego żyć, chyba jestem uzależniona ;)
Niektóre przyjaźnie  zawarte "tu" są tak samo ważne jak te w prawdziwym świecie.
Pozdrawiam Was serdecznie
- Ania 


______________________


 Styczniowy las - niestety w tym roku w mojej okolicy, w ogóle nie padał śnieg. 
Szkoda byłby to piękny widok...Tęsknię za zimowymi widokami, 
podobnie jak Wy.












2 komentarze :

  1. Dobrze, że wracasz, bo brakuje Twoich przepięknych zdjęć. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Schodzi Ci się. Pewnie jest tak jak z moim bratem i drogą do szkoły. Wychodził godzinę przed lekcjami mimo, że do szkoły mięliśmy 5 minut dosłownie, i ledwo zdążał. Musiał pogłaskać każdego napotkanego psa :D

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka