Wiosna puka do mych drzwi ;)


A kiedy Wiosna nieśmiało zapuka do mych drzwi,
Otworzę je szeroko
i spojrzę na zieleń i słońce
Z nieba skradnę błękit
Z liści blask zielony
Ciepłym wiatrem wszytko splotę
w kwiat radości
          Kwiat dla Wiosny ...

          ( wiersz autorski napisany przez mnie, proszę nie kopiować )





Cześć Dziewczyny ;)

W tym tygodniu rozpoczęłam pierwsze prace ogródkowe. Oczywiście nie mam na myśli sadzenia, tylko sprzątanie pozostałości po zimie. Niestety jest jeszcze za zimno, nadal utrzymują się minusowe temperatury. W terakotowych donicach umieściłam delikatne niebiesko-fioletowe fiołki, które z uporem maniaka dosadzam na rabatkę każdego roku, w nadziei że wreszcie rozsieją się po całym ogrodzie. Ze względu na to że nadal jest chłodno, w nocy temperatura spada do -6C fiołki będą stały w domu. Później przesadzę je do ogródka.













6 komentarzy :

  1. Bardzo piękny oraz radosny wiersz napisałaś. Brawo. Zdjęcia urocze, prawdziwie wiosenne. Ja w pokoju już mam żonkile, stokrotki i prymulkę. Radośnie się zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierszyk piękny, a ogrodowych prac nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolorystyka i piękne zdjęcia. Na wiosnę musimy jeszcze poczekać..:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje. Jak tęskno do ciepełka. U nas też ziąb. Już nie mogę się doczekać, kiedy wyruszę do pracy w ogrodzie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz :)
    U mnie na razie wiosna w odwrocie i bratki wylądowały w garażu zamiast w misach na tarasie. Ale od przyszłego tygodnia zapowiadają w końcu ocieplenie :)

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka