Luty - dni śniegiem przypruszone


W moim ogródku ciągle zimno. I choć z rana słońce świeciło całkiem odważnie na tle błękitnego nieba to wieczorem znów prószył delikatny śnieg. Dziś z braku lepszego zajęcia zaczęłam przesadzać kwiaty na oknie. Tęsknię za wiosną, wypatruję jej pierwszych zwiastunów. Luty to taki miesiąc trochę smutny. Za oknem wciąż wietrznie i wcześnie zapada zmrok. Z nostalgią w sercu patrzę na zdjęcia pierwszych kwiatów czereśni, zrobione w zeszłym roku. Tęsknicie za wiosną tak jak ja? Piszcie...    





 








7 komentarzy :

  1. U mnie wczoraj też wyjrzało słońce i wybrałam się na spacer, też już wypatruję wiosny :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na ogrodzie już pierwsze zwiastuny wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrzyku - u mnie zimno, mam wrażenie że nic się nie zmienia...czekam z utęsknieniem aż zrobi się ciepło.

      Usuń
  3. Witam serdecznie w ten mroźny dzień u mnie pozostały resztki śniegu ale jest bardzo zimno i mroźno Jakoś nie przepadam za chłodem 20 stopni na plusie i będę mega zadowolona Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnego dnia

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, Oczywiście byłam w odwiedzinach ;) Blog przepiękny ;) Fajnie się czyta, buziaczki i dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj Dziękuję za przemiłe słowa. Uśmiecham się do Ciebie. :)))

    Aż boje się opublikować post, bo ja tam o zimie pisze, ale co tam. hehe Byłam już u Ciebie, napisałam komentarz, mimo że myślałam, że może już zakończyłaś pisanie na blogu. Jednak jesteś i nasze drogi się zbiegły. Bardzo się cieszę. Cudowne zdjęcia. Nie czekam na wiosnę, kocham zimę, kocham też wiosnę. Teraz ciesze się zimą, a potem będę cieszyć się wiosną. hehe :)))

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka