Sikorka Modra ( Modraszka )

 
W lutym niespodziewanie do mojego karmnika zawędrowała sikorka modra ( modraszka - parus caeruleus ). 
Ptak bardziej płochliwy niż jej kuzynka sikorka bogatka, rzadko pojawia się w mojej okolicy. Po miesiącu wypatrywania i mniej więcej setce poruszonych zdjęć ( dosłownie ), mam zaledwie kilka w miarę ostrych ujęć.
Sikorka jest tak szybka, że dosłownie znikała mi ze zdjęcia w trakcie robienia.
 Moje trudy wreszcie dziś nagrodzone ;) 
Prezentuję dziś Wam tego wdzięcznego ptaszka ;)

 






3 komentarze :

  1. Ona jest śliczna. Nigdy jej nie spotkałam w naturze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoją cierpliwość :-) Ja po kilku nieudanych próbach dałam sobie spokój :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie, że udało Ci się ją upolować fotograficznie. Czasami przylatuje do mnie na słoninę zawieszoną tuż za kuchennym oknem i mogę na nią popatrzeć. Wygląda niesamowicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

NiebieskieNiebonadPolem © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka